РЕМАРКЕТИНГ (РЕТАРГЕНТИНГ) У GOOGLE ADWORDS

Залучення кожного цільового користувача коштує певну суму, але деякі користувачі досить швидко залишають Ваш сайт, не здійснивши жодних дій. Щоб повернути на сайт цільового користувача, використовується ремаркетинг (ретаргетинг) - показ реклами користувачам, які раніше відвідували Ваш сайт. Таким чином, Ви можете нагадати про продукти чи послуги, які цікавили відвідувачів сайту та підвищити продажі. Тому ми рекомендуємо Вам послугу налаштування та ведення ремаркетингових кампаній.

Для яких цілей використовується ретаргентинг

1.Збільшення кількості продажів.

2.Підвищення впізнаваності бренду.

3. Підвищення лояльності до бренду чи компанії.

Переваги ретаргентингу

1.Оплата лише за переходи на сайт.

2.Регульована кількість показів одному користувачеві.

3.Показ різних оголошень для різних розділів чи категорій сайтів.

Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel