ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ З КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Контекстна реклама - найкращий інструмент для швидкого старту та одне з найпростіших та найкращих джерел трафіку. Також, дуже легко виміряти ефективність: починаючи від кількості показів/кліків і закінчуючи вимірюванням вартості залучення клієнта.

ПАКЕТИ ПОСЛУГ З КОНТЕКСНОЇ РЕКЛАМИ

Цифровий маркетинг, заснований на контенті, рекламі та спільноті, дає стартам та аутсайдерам здатність зростати швидше та розумніше, завищуючи, не перевищуючи, конкуренцію. Наша маркетингова мета проста - планувати, аналізувати, виконувати, конвертувати та вимірювати динамічні кампанії, які генерують лідери та створюють лояльність.

Pricing table image
СТАРТ
до 9000 грнмісяць
  • Кількість категорій менше 5
  • Рекламний бюджет до 5000 грн/міс
  • Вартість послуг 4000 грн/міс
  • Налаштування реклами в пошуку Google Adwords
  • Налаштування реклами в КМС Google Adwords
  • Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords
  • Налаштування Google Analytics
  • Аналіз, оптимізація та підвищення ефективності кампаній
  • Візуальні щоденні/щотижневі/ щомісячні звіти щодо ефективності реклами за певними KPI
Pricing table image
МАЛИЙ БІЗНЕС
10000-15000 грнмісяць
  • Кількість категорій меньше 20
  • Рекламний бюджет від 5000 до 10000 грн/міс
  • Вартість послуг 5000 грн/міс
  • Налаштування реклами в пошуку Google Adwords
  • Налаштування реклами в КМС Google Adwords
  • Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords
  • Налаштування Google Analytics
  • Аналіз, оптимізація та підвищення ефективності кампаній
  • Візуальні щоденні/щотижневі/ щомісячні звіти щодо ефективності реклами за певними KPI
  • Аналіз конкурентів, ніші, розробка стратегії розвитку
Pricing table image
БІЗНЕС
від 17000 грнмісяць
  • Кількість категорій більше 20
  • Рекламний бюджет від 10000 грн/міс
  • Вартість послуг від 7000 грн/міс
  • Налаштування реклами в пошуку Google Adwords
  • Налаштування реклами в КМС Google Adwords
  • Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords
  • Налаштування Google Analytics
  • Аналіз, оптимізація та підвищення ефективності кампаній
  • Візуальні щоденні/щотижневі/ щомісячні звіти щодо ефективності реклами за певними KPI
  • Аналіз конкурентів, ніші, розробка стратегії розвитку
  • Пошук інсайтів на основі отриманих даних, оптимізація за даними інсайтів

Який пакет послуг підійде Вам:

  • Старт: підходить для невеликих проєктів з невеликим потенціалом трафіку або для тестування ніші/реклами/сайту
  • Малий бізнес: підходить для середніх за кількістю категорій сайтів та бізнесів із невеликим бюджетом на контекстну рекламу
  • Бізнес: підходить для середніх та великих проєктів із бюджетом, який дозволяє робити рекламу за великою кількістю категорій

Тільки ефективна контекстна реклама

Контекстна реклама - це дуже гнучкий та швидкий інструмент, який дозволяє розуміти та вимірювати ефективність на основі ROI по кампаніям. Тому, якщо правильно використовувати контекстну рекламу та вимірювати ефективність, то в більшості тематик можна вийти на добру рентабельність. Також це чудовий медійний інструмент, який дозволяє робити рекламу бренду або продукту в медійній мережі партнерів Google або Яндекс.

//dev.apromo.com.ua/wp-content/uploads/2016/07/bg-fully-integ.png

Список типових завдань за новим проєктом:

1. Вихідна інформація щодо проєкту
1.1 Хто є цільовою аудиторією
1.2 Переваги та вигоди для потенційного клієнта
1.3 Пріоритетні категорії товарів/послуг
1.4 Хто основні конкуренти
1.5 Який геотаргетинг
2. Налаштування аналітики
2.1 Підключення Google Analytics (GA) або встановлення коду, якщо немає коду
2.2 Підключення Google Tag Manager (GTM) або встановлення якщо код не встановлено
2.3 Налаштування цілей у GA, для інтернет-магазину встановлення та налаштування розширеної електронної торгівлі
2.4 Налаштування відстеження дзвінків istat24 або Binotel, налаштування передачі в GA даних за дзвінками
3. Налаштування облікового запису та кампаній
3.1 Створення або підключення облікового запису Google AdWords
3.2 Встановлення зв'язку між обліковими записами Google AdWords та Google Analytics
3.3 Налаштування імпорту даних із систем Яндекс.Директ у Google Analytics
3.4 Створення пошукових кампаній у системі Google AdWords та/або Яндекс.Директ
4. Ключові слова
4.1 Добір ключових слів
4.2 Підбір мінус-слів
4.3 Стандартні мінус-слова
4.4 Виключення нецільових регіонів
4.5 Правильні типи відповідності ключових слів
4.6 Ключові слова укр. мовою (якщо є укр. версія сайту)
5. Розбивка за групами
5.1 Угруповання ключових слів та розподіл за цільовими сторінками
6. Оголошення
6.1 Складання кількох оголошень на кожну групу оголошень
7. Узгодження ключових слів та оголошень
8. Баннера для контекстно-медійної мережі (КМС)
8.1 Складання ТЗ для дизайнера або створення шаблонних банерів з релевантним змістом
9. Налаштування РК
9.1 Налаштування геотаргетингу
9.2 Вибір потрібної мережі
9.3 Вибір мови
9.4 Стратегія призначення ставок
9.5 Вибір методу показу
9.6 Розклад показу оголошень
9.7 Налаштування винятків
9.8 Обмеження частоти показів для користувача
10. Розширення оголошень
10.1 Адреса
10.2 Номер телефону
10.3 Уточнення
10.4 Додаткові посилання
10.5 Структуровані описи
10.6 Розширення ціни
11. Ремаркетинг
11.1 Написання ТЗ програмісту зі створення фіда для динамічного ремаркетингу
11.2 Створення банерів
11.3 Перевірка фіда
11.4 Налаштування автооновлення фіда
12. Аналіз та оптимізація
12.1 Створюємо скрипт та налаштовуємо імпорт основних показників кампаній у Google Spreadsheet
12.2 Створюємо скрипт та налаштовуємо авторозвантаження витрат та контролю балансу за проєктом Google Spreadsheet для аналізу ефективності
12.3 Створюємо звіт у Google Data Studio для моніторингу основних показників ефективності.
12.4 Аналіз пошукових запитів (додавання мінус-слів)
12.5 У КМС перевіряємо місця розміщення, виключаємо менш ефективні та неефективні
12.6 Аналіз та регулювання ставок за клік
12.7 Аналіз конверсій по кампаніях (коригування ставок та бюджетів)
12.8 Аналіз конверсій з пристроїв, часу, регіону (коригування ставок та бюджетів)
12.9 Заміна оголошень із низькими показниками
12.10 Розширення кампаній та масштабування ефективних кампаній.
13. Звіти
13.1 Щоденний та щомісячний звіт, що оновлюється в Google-таблицях з ефективності/витрат/доходів на основі даних з Adwords, Analytics та введених в таблицю вручну
13.2 Доповідь про ефективність кампанії в Google Data Studio
Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel Carousel

Чому контекстна реклама з нами вигідна

Вартість роботи в 2-3 рази нижча за зарплату штатного фахівця
Зарплата одного фахівця з контекстної реклами від 400 $/міс. Причому якщо ви не експерт у цьому питанні, то знайти хорошого фахівця та контролювати його роботу буде дуже складно. Більше того, ви ризикуєте також рекламним бюджетом
Швидке повернення інвестицій
Отримувати замовлення або дзвінки на ваші товари та послуги ви можете вже в день запуску реклами, на відміну, наприклад, від SEO де потрібно 4-6 місяців для отримання трафіку
Скрипти та схеми автоматизації
Щоб кампанії були ефективними, потрібно правильно налаштувати аналітику та процеси оптимізації. У нас є готові алгоритми, скрипти та шаблони звітів та налагоджені процеси, які дозволяють робити рекламу більш ефективною
Над проєктом працює кілька спеціалістів
У просуванні кожного проєкту беруть участь акаунт-менеджер, фахівець із контекстної реклами, аналітик. Кожен виконує свою частину завдань за проєктом і разом дають кращий результат, ніж один штатний контекстолог, оскільки кожен спеціаліст експерт у своєму напрямку
Call to action image

Для отримання більш детальної інформації про послугу та отримання попереднього БЕЗКОШТОВНОГО SEO-аудиту,

зателефонуйте нам за телефоном 093-188-68-15 або напишіть на sales@apromo.com.ua. Також можете скористатися формою надсилання заявки sales@apromo.com.ua.

Проєкти

100
Counter image

Активні проєкти

30
Counter image

Спеціалістів

10
Counter image

Шанс успіху

98
Counter image

Розроблено сайтів

15
Counter image

Питання які часто виникають

Наскільки ефективна контекстна реклама?

Контекстна реклама в пошукових системах один із найненав'язливіших видів реклами в інтернеті. Адже рекламні оголошення показуються лише тому випадку, коли користувач шукає потрібний йому товар чи послугу. А якщо Ви можете запропонувати цей товар або послугу, то Ви допомагаєте і пропонуєте тільки релевантні варіанти. При грамотному та правильному налаштуванні рекламної кампанії такий інструмент багаторазово окупається і досить швидко дає результат у вигляді звернень потенційних клієнтів.

Як швидко працює контекстна реклама?

У більшості випадків Ваші оголошення відображаються протягом години після запуску контекстної кампанії. Строки створення рекламної кампанії, кілька днів. Отже, контекстна реклама – це один із найшвидших та гнучкіших інструментів залучення клієнтів.

Що ми робимо?

Визначаємо цілі та тематику. Створюємо обліковий запис. Добираємо ключові слова. Створюємо та налаштовуємо рекламні кампанії. Аналізуємо та вносимо коригування. Надаємо звіти.

Які переваги контекстної реклами?

Досить швидкі результати за короткий термін. Оплата лише за переходи на сайт зацікавлених відвідувачів. Якщо людині нецікаво ваше оголошення не переходить по ньому, і Ви не платите. Гнучкість. Можна змінити кампанію в процесі роботи. Легко визначити ефективність рекламної кампанії, використовуючи Google Analytics та Яндекс Метрику. Постійний контроль видатків. Ви самі визначаєте денний бюджет. Можливість геотаргетингу. Показ ваших оголошень лише користувачам з певних регіонів. Ви можете задавати покази оголошень у певний час і дні тижня.

Яка вартість контекстної реклами?

Вартість в контекстній рекламі за перехід на сайт, для кожної тематики та завдань різна. Орієнтовна вартість та бюджет, розраховується менеджером.