//dev.apromo.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/kejs-foto-6.jpg

Інтернет- магазин товарів з Америки

Послуга: просування сайту в пошукових системах.

Тематика: компанія займається продажем речей і техніки з Америки

Проведення активних робіт: почалися з серпня 2017 року.

Поставлені завдання:

  • Поліпшення видимості сайту в пошуковій системі
  • Просування сайту в ТОП
  • Збільшення цільового пошукового трафіку сайту
  • Залучення на сайт нових користувачів
  • Збільшення продажів

Клієнт вирішив змінити агентство і звернувся до нас, так як до нас результати у сайту були з перемінним успіхом, а останнім часом позиції і трафік стрімко знижувалися. Сайт мав досить вагому перевагу в порівнянні з сайтами конкурентів - він був набагато старший за основну масу конкурентів. Але при цьому не отримував достатню кількість трафіку.

Ми почали роботи зі збору семантичного ядра. Для цього використовували інструменти Serpstat і Ahrefs. Вивантажили семантику, по якій сайт вже ранжирувався на момент звернення в наше агентство і зібрали запити конкурентів. Таким чином нам вдалося розширити семантичне ядро, додати запити, під які раніше веб-сайт не був оптимізований і створити нові посадочні сторінки. В результаті у нас вийшло сформувати СЯ з 1209 запитів з 34 посадочними сторінками.

Для сторінок, що просуваються були переглянуті і переписані тексти, грунтуючись на аналізі сайтів з ТОПу, враховувався обсяг текстів і входження ключових слів в тексті.

Для всіх посадочних сторінок прописали і внесли нові метатеги (Title і H1, зробили Description, який максимально виділяється із загальної видачі, для підвищення CTR). Провели повний технічний аудит. В результаті, якого вийшло усунути ряд помилок.

Після внесеної оптимізації сайт відразу ж почав виходити в ТОП по високочастотним і конкурентних запитах - трафік почав стрімко зростати.

Через деякий час клієнт вирішив внести невеликі корективи на посадочних сторінках, а саме - не відображати весь SEO текст, а тільки частина його, решту приховувати, з можливістю розгорнути весь текст при натисканні на кнопку "Подробнее", хоча ми наполегливо рекомендували так не робити і вносити зміни спочатку на тестовому домені, а після нашої перевірки перенести на основний. На жаль, вийшло не так.

В результаті практично по всім запитам просіли позиції і пошуковий трафік. Це пов'язано з тим, що Google текст бачить, але може розпізнати, коли він прихований, а коли видно користувачеві без будь-яких додаткових дій. Тому тексту, який прихований він зраджує менше значення, що і позначається на ранжирування сторінки.

Після того як знову відкрили текст буквально через кілька днів позиції і трафік почали рости, а через кілька тижнів повернулися на своє місце і продовжили зростати.

Також переглянули контрольний профіль і відхилили посилання неналежної якості. На даний момент проводимо роботи з нарощування якісної посилальної маси. Відвідуваність продовжує зростати.

Результати:

Кількість сеансів в органічному пошуку почала зростати ще в першому місяці просування після внесення оптимізації.

фото грузится

Якщо порівнювати дані через місяць після початку робіт і зараз. Те видно, що органічний трафік виріс на 341,08%. І кількість нових користувачів збільшилася на 347,44%.фото грузится
Зростання позицій почався ще в перший місяць просування. Але в грудні програміст клієнта зробив зміни по адаптивної версії зробив багато помилок. Але наша команда швидко зреагувала і вже наш програміст все виправив і позиції повернулися. 5, 10, 20, 50, 100 - це кількість запитів в ТОП 5-10, ... 100 відповідно.
фото грузится

Використані в роботі інструменти:

  • Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
  • Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
  • Аналіз ключових запитів - Google AdWords.

ОТПРАВИТЬ ЗАЯВКУ

    Ваше имя

    Адрес сайта + URL конкурента

    Телефон

    Ваш e-mail

    Ваш комментарий