Сайт з продажу осушувачів повітря
Послуга: просування сайту в пошукових системах.
Тематика: компанія займається продажем осушувачів повітря німецького виробника.
Проведення активних робіт: почалися з серпня 2017 року.
Поставлені завдання:
- Поліпшення видимості сайту в пошуковій системі
- Просування сайту в ТОП
- Збільшення цільового пошукового трафіку сайту
- Залучення на сайт нових користувачів
- Збільшення продажів
Клієнт звернувся до нас з новим сайтом, який раніше не просувався. Насамперед був проведений детальний аналіз конкурентів і ніші в цілому. Було виявлено, що ніша досить конкурентна і для досягнення позитивних результатів буде потрібно близько року, але перші результати, у вигляді трафіку з пошуку, повинні бути видні вже після трьох місяців роботи.
На наступному етапі ми зібрали СЯ за допомогою сервісів Ahrefs і Serpstat. Переглянули як влаштована структура сайту у конкурентів і вибрали найбільш оптимальний варіант.
Далі разом з клієнтом визначилися з 3-ма найбільш пріоритетними для бізнесу категоріями. Також було прийнято рішення про написання інформаційних статей для посилення тематики сайту. Узгодили теми для написання статей, а також кількість статей для написання на місяць (не менше трьох).
Наступним етапом нашої роботи став повний технічний аудит сайту. В процесі якого знайшли та усунули помилки (їх було небагато), додали нові посадочні сторінки, створили привабливі Title і Description для поліпшення КЕП (CTR), додали на сторінки мікророзмітки, на сторінки товарів додали нові тематичні блоки для поліпшення поведінкових факторів, оптимізували швидкість завантаження.
Для вже існуючих, а також для нових посадкових сторінок були написані оптимізовані тексти, ТЗ з написання для яких було складено після аналізу текстів сторінок, вже займають високі позиції у видачі.
Після виправлення всіх технічних помилок і внесення всіх текстів приступили до зовнішньої оптимізації (нарощування посилальної маси).
Для проставлення посилань використовували тільки авторитетні, тематичні сайти.
Результати не змусили себе чекати і вже в кінці третього місяця робіт ми побачили значний приріст трафіку з пошуку.
Ми продовжуємо писати нові інформаційні статті та нарощувати якісні посилання. Трафік продовжує зростати.
Результати:
Кількість сеансів в органічному пошуку почала зростати відразу після другого місяця просування.
Якщо порівнювати дані через місяць після початку робіт і зараз. То видно, що органічний трафік виріс на 144,34%. І кількість нових користувачів збільшилася на 184,09%.
Зростання позицій почався з другого місяця співпраці. 5, 10, 20, 50, 100 - це кількість запитів в ТОП 5 -10, ... 100 відповідно.
Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - Google AdWords.