//dev.apromo.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/kejs-foto-4.jpg

Сайт кліматичного обладнання

Послуга: просування сайту в пошукових системах.

Тематика: компанія займається продажем кліматичного обладнання.

Проведення активних робіт: почалися з січня 2017 року.

Поставлені завдання:

  • Поліпшення видимості сайту в пошуковій системі
  • Просування сайту в ТОП
  • Збільшення цільового пошукового трафіку сайту
  • Залучення на сайт нових користувачів
  • Збільшення продажів

Клієнт до нас звернувся з зовсім новим сайтом, який раніше не просувався.

На першому етапі робіт ми провели детальний аналіз ніші і конкурентів. Тематика просувається така, що в ній велика частина запитів носить більше інформаційний характер ніж комерційний. Вдалося підкреслити, що мало хто з конкурентів використовує стратегію створення інформаційних сторінок для залучення відвідувачів на сайт.

Для збору семантики ми зібрали всілякі запити, як близько тематичні, так і околотематіческіе. Для того, щоб "ловити" відвідувачів, які знаходяться в пошуку відповідей на свої питання, але ще не визначилися з вибором. В результаті у нас вийшло СЯ містять 114 запитів, яке ми розподілили на 18 розділів сайту.

При проведенні технічного аудиту сайту було виявлено та усунуто велику кількість помилок.

Частина робіт, які були виконані:

  • створили файл robots.txt
  • перевели сайт на захищений протокол https
  • оптимізували швидкість завантаження сайту
  • усунули дублі сторінок
  • прибрали биті посилання
  • створили карту сайту, що автоматично генерується
  • додали мікророзмітки


Були створені і прописані унікальні мета-теги для всіх посадочних сторінок, а також створили контент-план по написанню інформаційних статей.

Для написання текстів на сторінки проаналізували сайти, що вже ранжируються і склали ТЗ для копірайтерів з точними вказівками за обсягами текстів та наявності в них певних слів.

Після усунення всіх технічних недоліків і написання текстів почали роботи по нарощуванню посилальної маси. Посилання добували не на сторінки, що просуваються, а на інформаційні. В інформаційних статтях, в свою чергу, проставляли внутрішні посилання на сторінки, що просуваються. У підсумку виходило, що інформаційна стаття отримувала вагу із зовнішнього посилання і далі передавала його по внутрішньому посиланню на потрібну сторінку. Застосовуючи цю стратегію нам вдалося досягти дуже хороших результатів, переглянути які ви можете на вкладці "Результати".

 

Результати:

Кількість сеансів в органічному пошуку почала зростати ще в першому місяці просування. У жовтні був найбільший ріст бо була підключена контекстна реклама.

фото грузится
Якщо порівнювати дані через три місяці після початку робіт і зараз. То видно, що органічний трафік виріс на 121,44%. І кількість нових користувачів збільшилася на 113,22%. І виросла не тільки кількість користувачів, але покращилися і поведінкові чинники: збільшилася тривалість сеансу на сайті, зменшився показник відмов.
фото грузитсяфото грузится

Зростання позицій почалося на перший місяць просування. 5, 10, 20, 50, 100 - це кількість запитів в ТОП 5 -10, ... 100 відповідно. фото грузится

Використані в роботі інструменти:

  • Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
  • Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
  • Аналіз ключових запитів - Google AdWords.

ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ

    Ваше ім'я

    Адреса сайту + URL конкурента

    Телефон

    Ваш e-mail

    Ваш коментар