Сайт дитячої стоматології
Послуга: просування сайту в пошукових системах.
Тематика: просування сайту дитячої стоматології.
Проведення активних робіт: почалися з січня 2017 року.
Поставлені завдання:
- Поліпшення видимості сайту в пошуковій системі
- Просування сайту в ТОП
- Збільшення цільового пошукового трафіку сайту
- Залучення на сайт нових користувачів
- Збільшення записів на прийом
Клієнт звернувся до нас з сайтом, який вже раніше просувався, мав непогані позиції і трафік, але при цьому ще було куди рости як в плані поліпшення позицій, так і в плані відвідуваності.
Перша проблема, з якою ми зіткнулися - полягала в тому, що клієнт вирішив переїхати на новий домен і повністю змінити дизайн і структуру сайту. Складність таких змін полягає в тому, що існує велика ймовірність втрати вже існуючих позицій і трафіку. В даному випадку необхідно враховувати безліч факторів у запобіганні негативних наслідків.
Ось частина моментів на які необхідно звернути увагу при переїзді на новий домен і при зміні структури:
- Правильно налаштувати постійні редіректи зі старих сторінок сайту на нові
- Спробувати максимально близько повторити структуру старого сайту
- Зберегти зручність користування сайтом для відвідувачів, щоб не погіршити поведінкові показники
- Виправити всі технічні помилки нового сайту
- Зберегти вже наявний контрольний профіль
- Перенести всі тексти зі старого сайту на новий (Цей пункт не був виконаний, так як клієнт захотів написати нові тексти для сторінок)
Всі необхідні моменти після переїзду на новий сайт були враховані (крім останнього), але все ж в нашому випадку це не допомогло нам уникнути просідання позицій і зменшення відвідуваності. Новий сайт пошуковим системам не сподобався. У нашому випадку, швидше за все зіграла роль сукупність факторів одночасної зміни домену і зміна структури сайту.
Для поліпшення позицій в пошукових системах нами були зроблені наступні дії:
- Переглянули всі тексти. Були проаналізовані тексти сайтів, що знаходяться в ТОПі, а саме обсяг і наявність окремих слів, і на їх підставі написані нові тексти.
- Переглянули наявний контрольний профіль і відхилили посилання поганої якості.
- Провели роботи по нарощуванню тільки якісних посилань з авторитетних сайтів.
- В результаті нам вдалося повернути позиції і трафік, які були до переїзду на новий домен і навіть трохи поліпшити ці показники.
На даний момент ми продовжуємо працювати над нарощуванням якісної посилальної маси і вносити коригування в текстах і структуру сайту, виходячи з оновлень алгоритмів пошукових систем. Результати наших робіт можете переглянути на вкладці "Результати".
З одного боку ми і клієнт витратили багато часу і сил для того щоб повернути позиції і трафік на колишній рівень, але після всіх мук вийшов сайт з кльовим дизайном, який максимально охоплює свою вузьку нішу, і добре ранжирується по більшості цільових запитів і сподіваємося, що в майбутньому саме такі сайти будуть займати ТОП.
Результати:
Результати роботи стало видно практично відразу після старту. Кількість сеансів в органічному пошуку почала зростати майже відразу.
Якщо порівнювати дані через місяць після початку робіт і зараз. Те видно, що органічний трафік виріс на 12,25%. І виросла не тільки кількість користувачів, але покращилися і поведінкові чинники: збільшилася тривалість сеансу на сайті, зменшився показник відмов.
Зростання позицій почалося вже після першого місяця співпраці. 5, 10, 20, 50, 100 - це кількість запитів в ТОП 5 -10, ... 100 відповідно.
Використані в роботі інструменти:
- Аналіз конкурентів - Serpstat.com.
- Аналіз майданчиків для побудови посилальної стратегії - Ahrefs.com.
- Аналіз ключових запитів - Google AdWords.